Thursday, October 20, 2016

Gft forex mt4 demo

GFT Forex Scott T. Suid-Korea. Ek het iets om hier by te voeg oor GFT. Ek het 'n lewendige rekening met hulle vir 'n paar maande en nog nooit 'n probleem met teregstellings het. Aan die ander kant, is ek om geld te verloor so goed uitvoering is skaars om hul krediet (nie GFTs skuld, is ek die handel 'n slegte stelsel.) Na ongeveer 2 maande het ek besef my stelsel was gebrekkig en opgehou om live ambagte. 'N Paar weke later GFT kennis gestel vir my gesê dat ek sou gehef word 'n onaktiwiteit fooi van iets soos 10 maandelikse tensy ek begin handel weer lewe. Maar ek het die opsie van die plasing van my rekening op 'n onaktiewe status wat beteken het dat ek kon plaasvind enige lewende ambagte, maar ook wouldnt gehef enige onaktiwiteit fooie. Ek het voortgegaan en het dit sonder probleem. 'N Paar maande later trek ek al my geld uit 'n termynkontrak rekening te finansier. Absoluut geen probleme met die transaksie. het my geld in 'n paar dae en hulle selfs my gehelp vul die aanlyn-vorm. Wel, miskien 6 maande nadat ek my rekening gesluit het ek besluit om terug te kry in FX handel te kry. Ek het dadelik gedink van GFT, want my ondervinding is daar so positief was. Aan die geld terug in 'n sprong. selfs al het ek al my fondse uit getrek het hulle vriendelik die rekening oopgelaat (sonder my in te lig van wat) so al wat ek moes doen, was vul 'n ander aanlyn vorm om my kaart te debiteer en ek was goed om te gaan. Dan die probleme begin. Onmiddellik na my fondse gepos in my ou rekening Ek is aangekla 'n 50 onaktiwiteit fooi. Huh. Uit hulle perspektief, as ek my fondse het uitgetrek voordat dit op 'n manier die onaktiewe status Ek het voorheen gereël gekanselleer en so die ou onaktiwiteit fooie begin opbou teen die leë rekening. Sodra my geld terug in gegaan. WHAMMO hulle het my geslaan met die fooi. Sy amper asof hulle was net daar en wag vir dit om te gebeur. Ek protesteer op grond van gemeenskaplike ordentlikheid. Ek bedoel hoe kan ek geken het nie. maar hulle wouldnt beweeg. Dit geld was al vir hulle belangrik. Ek maak my rekening weer onttrek my fondse en aanbeweeg. Ek beslis nie wil besigheid doen met 'n maatskappy waar die skaduwee, hoogs twyfelagtige fooie is belangriker as kliënt relationships. Gftforex (GftUK) tydskrif Ander webwerwe van hierdie maatskappy sluit gfttuk en gftasia 2008/10/31 NOTA: Na 'n paar boodskappe te GFT oor veranderinge aan wins / verlies vlakke na ambagte is gesluit, het ons 'n antwoord. Volgens GFT, indien die winste / verliese in 'n ander as die geldeenheid van jou rekening is gedenomineer in valuta, hierdie wins / verlies vlak sal aangepas word op die vereffeningsdatum van die kontrak. Onder normale marktoestande, sal dit net lei tot baie geringe aanpassings, maar in tye van uiterste wisselvalligheid dit kan lei tot 'n paar verrassings (goed of sleg) in jou rekening balans 'n paar dae nadat jy 'n handelsmerk te sluit. Maak seker dat jy ten volle verstaan ​​hierdie beleid en die implikasies daarvan. Jy kan in staat wees om 'n multi-dag tendens gebruik tot jou voordeel of dalk jou wins afgewerk as prys gaan die ander direction. GFT resensies GFT opgehou het om forex om kleinhandel kliënte in die VSA verskaf (sedert 7 Desember 2012). Alle Amerikaanse rekeninge oorgeplaas na forex Britse en Australiese afdeling voortgegaan om forex bied aan individue. Webwerf: www. gftforex www. gftuk www. gft. au jaar sedert: 1997 hoofkwartier: Verenigde State van Amerika Maatskappy Registrasie: Global Futures amp Forex Bpk Verenigde State GFT Global Markets UK Ltd (reg5394757) Engeland en Regulasie Wallis: NFA 0279553, CFTC FSA Verenigde Koninkryk (438879), ASIC (226625), FSA (Japan), DGCX, DMCC. Verhandel met GFT Was jy tevrede met die gehalte van GFT makelaar dienste Hersien Vi - Tsjeggiese Republiek 8 maande, 1,5 jaar Totaal 1 jaar demo, 1 jaar saam met hierdie makelaar Dit is my eerste en enigste makelaar. Platform is uitstekende, maar jy moet kry gebruik om dit - nie maklik op die eerste plek veral as jy gewoond is MT4. As jy direk vanaf niks tot Book 360 (eie GFT platform) Deal dit is nie so 'n skok. Ek het geen geld nog widrawn. Deposito is eenvoudig as die widrawal moet wees - ek het die bank oordrag van 'n kaart. Kliënte ondersteuning lyk baie operatiewe, hulle het 24 uur live chat. Alle probleme is altyd opgelos binne my verwagtinge. Vir demo leer hulle jou deur jou roeping en om u te lei totdat jy is gemaklike platform tutoriale op hul web. Demo rekening maklik om te skep. Mini rekening is moontlik. Ambagte te voer sonder versuim tot dusver. Die enigste nadeel is dat MT4 gee jou meer buigsaamheid vir deskundige adviseur en jy kan baie dinge byself, DB360 nie ondersteuningsprogram. In die afgelope maande GFT probleme met historiese data kaarte so ek het in back testing my strategie vir 'n lang tyd nou beperk. Ten slotte, ek beveel GFT vir seker. Maar gee 4 sterre. MAKELAARS DEUR COUNTRY Nuwe Poll Soek Whos aanlyn Daar is tans 37 gaste aanlyn. afskrif 2008 mdash 2016 100FOREXBROKERS ALLE REGTE RESERVEDGFT Forex Global Forex Trading review Handelaars resensies vir GFT Forex oorsig ek begin handel met GFT terug in 2005 (Ek het regtig soos hul opvoedkundige materiaal en kartering), maar dan moes ek stop en sorg vir 'n siek Voeg kind. Ek didnt terug na handel te kry vir 'n paar jaar, maar dan wanneer my kind weer het 'n gesonde, het ek besluit om te neem weer die handel. Ek het besef dat GFT my beveel het met onaktiwiteit fooie so ek hulle geroep en na gesprek met 'n paar kliënte diens spanne, die fooie is terugbetaal word aan my rekening in twee dae. Ek besef dat dit my verantwoordelikheid om tred te hou van my rekening te hou, maar ek is baie bly dat GFT uitgedraai na 'n maatskappy wat omgee vir hul kliënte het nie. Im handel met GFT vir meer as 2 jaar en ek vind dit baie gevoelig is vir al my bekommernisse wees. Ek het 'n probleem met een kopvel wat deur didnt gaan op die bepaalde prys, so ek het hulle geroep. Hulle nagegaan wat gebeur het, het uitgevind dat ek reg was en reggestel die probleem op die pad. Sy daardie soort diens wat Im op soek na so ek raai GFT Forex aan enigiemand. Kate Stevens 2012/04/23 Dit is my persoonlike ervaring met GFT. Ek het 'n paar lewendige rekeninge met hulle sedert 2004 In die eerste plek het hulle my verbied om 'n rekening by hulle met geen verduideliking. Ek het hulle nie gedagvaar met die NFA of nie 'n klag by themamp65533. Wat 'n grap. 1- Die rede moet jy nie handel dryf met hulle is, want hulle is NFA lid. 2- Hulle handel en hou al jou ambagte teen jou elke keer as jy in die verkeerde kant van die handel. 3- Hulle is nie reguit na die CBOT verslagdoening jou handel soos hulle moet nie, tensy jy op die regte kant van die handel. Instede daarvan het hulle hou jou posisie totdat jy in die verkeerde kant van die rigting van die mark en in staat het om kontant jou verliese te rig om hul Bank (Morgan Chase). 4- Hulle vertel jou dat as jy 'n posisie in 'n verkeerde kant of die regterkant van die handel ná 05:00 hulle jou posisie te sluit en vervang jou handel op die mark prys in stand te hou. Wat. Ja, hulle is besig jou handel. Hulle stelling is JY DON039T eienaar van die posisie wat jy hou die pos. Wat. (Betekenis) as jy aan die verkeerde kant van die handel wat ons kan gaan kop neem jou geld op die voorkant en dan (as jy gelukkig) in staat om dit terug te maak en kry selfs die volgende dag (ek sal dit verder verduidelik in 'n oomblik. ) 5- Kom neem aan jy kry in die verkeerde kant van die handel en wat jy nodig het om posisies te voeg. hulle gemiddeld jou posisie plaas om eer jou prys te koop of te verkoop teen die tyd van jou prys / handel. WAT. (Ek sal verder verduidelik in 'n oomblik sowel) 6- glip. Ohhhh ja. 7- POSISIE hangende. Ooohhh ja. 8- platform crash..Oooohh ja. 9- Nie hedging. Ohhhh Nie. Nou terug na paragraaf (4) - (5). Ek het 'n rekening by CCcapitol in die Verenigde Koninkryk met 300k (300000). Hulle inderdaad hef my hoë verspreiding. Tog is dit ter ere van al my ambagte posisie. As ek moet byvoeg by my verkeerde kant van die handel dit gevul word by die PRICErequested en onderhou die posisie / handel in volgende verhandelingsdag of selfs in om dae wat voorlê. Ek sal verduidelik met 'n voorbeeld wat ek gekoop het (Long) 10 volle baie euro-dollar 1,3300. Nou is die mark gaan Suid neer op 1,3200. Ek is in 'n verlies van 'n totale 100 pitte (10K). So sonder paniek ek toevoeging van posisies met 'n ekstra 10 volle baie, gaan (lang) 1,3200. Toe die mark is uiteindelik omkeer en hertoetsing die 1,3300 gebied. So ver so goed, ek het 100 pitte in wins van my laaste handel gemaak (1,3200 deur 1,3300) en 0 verliese op die eerste handel gemaak (1,3300). So ek het die kans om te sluit met 100 pitte in wins die laaste handel (1,3200) en in staat is om te kry uit die eerste handel gemaak (1,3300) met 'n paar pitte in verliese of selfs n paar pitte in wins (met die wete dat ek reeds 100 pitte gemaak in die vorige handel). Nou met GFT dieselfde scenario (dit is hoe hulle gaan om jou te kry.) Ek het (Long) 10 volle baie euro-dollar 1,3300. Nou is die mark gaan Suid neer op 1,3200. Ek is in 'n verlies van 'n totale 100 pitte (10K). So sonder paniek ek toevoeging van posisies met 'n ekstra 10 volle baie gaan (lang) 1,3200. Wel goed goed hulle gemiddeld jou handel op 1.3250.WHAT. Ja, hulle is gemiddeld jou te voeg posisie 50 pitte hoër waar die markprys is eintlik wat dit is (1,3200). So jy nog onder 50 pitte in die rooi tot die mark slaan 1,3250, (as dit sal). So nou is jy fisiologiese beklemtoon en denke, ok paar pitte bo 1,3250 Ek sal uit wees. Wat ek gedoen het 'n paar keer. Nou Dieselfde scenario met (beide rekeninge CCcapitol en GFT). Die euro-dollar plaas om terug tot 1,3300 kry. Dit sal verder suid gaan. Let039s aanvaar die mark tref 1,3000. Ohhh God. Nou wat. Wel, ek is 300 pitte in die negatiewe met die eerste handel gemaak, en 200 pitte in die negatiewe met die tweede handel gemaak. Met my huidige Broker (CCcapitol) Ek en bygevoeg posisie 1,3100 en 1,3000 sowel. Ok nou het ek 4 ambagte van 'n totale 40 volle baie (40k) in die mark 1 handel 10 baie 1,3300 -300 pitte 1 handel 10 baie 1,3200 -200 pitte 1 handel 10 baie 1,3100 -100 pitte 1 handel 10 baie 1,3000 0 pitte Nou die mark te keer die volgende dag terug te gaan (let039s aanvaar) 1,3150. My laaste 2 ambagte (vereer deur CCcaptol) 1,3000 en 1,3100 in wins (50 Pips en 150 pitte) onderskeidelik. 250 pitte (25k) in my rekening. Nou dieselfde scenario met GFT, ek het die laaste twee ambagte 1,3100, en 1,3000 asook geposisioneer. My laaste twee ambagte met 'n totaal van (4) handel dryf met GFT is gemiddeld / - 1,312. Ja, hulle het gemiddeld al my 4 ambagte t 1,3120 Nou die mark te keer die volgende dag terug te gaan (let039s aanvaar) 1,3200. Raai wat, ek fisiologiese gedreineer en uitgeput van die slegte dag van 'n slegte saak, en ek besluit om al my poste te sluit (wat die regte ding om te doen klink.) 1,3200. Kry die punt. Sodra die mark te kry naby aan 1,3120 (gelyk te breek) of bietjie bo, na die hou van die posisie met 120 pitte in negatiewe, gaan ek om te bel vir die dag en kry met alle handel / POSISIES met geen berou in plaas om dit te hou al manier om 1,3200. Let039s bel 30 pitte in wins (12K) It039s al 'n sielkundige spel wat hulle probeer deur jou gedagtes te kry. Nou is die ergste scenario (Hier is die vangs.) Nou, let039s aanvaar dat teen die einde van die dag sal ek al my poste vir die volgende dag te hou, en hoop dat die mark uiteindelik sal omkeer en gaan terug na 1,3300 (die oorspronklike handel) (6:00 is die magic tyd vir GFT) is die payday tYD. As die mark steeds (euro-dollar) 1,3000. Sterkte. (Met GFT rekening). Hoekom. Wel, dit is hul truuks. CCcapitol handhaaf jou P / L (wins en verliese) -400 pitte (-40K). Jou rekening is in (((Floating wins / verliese negatiewe -40000)))). Die totale aandele van jou rekening (swaai) is 260,000 uit die 300,000 oorspronklik begin. Maar die ambagte is nie gesluit nie. Hulle is aktief teen die prys wat hulle gekoop het (1,3300, 1,3200, 1,3100, en 1,3000.) Met GFT rekening by 06:00 al jou posisie sal gesluit wees en herposisioneer by die mark prys en dit sal afgetrek word as 'n verlies van jou aandele van (300000). Dit is dus baie. Jou rekening is nou ly aan 'n doeltreffende drawdown likiditeit. GFT het 40,000 uit jou rekening en herposisioneer al jou (gemiddelde ambagte 1,3000). Jy lateraal verloor 40K uit jou rekening dat hulle (GESTEEL) van jou. Om die 40k jy moet wag tot die mark ten minste kry om 1,3100 om ontslae te breek, selfs te herstel. Raai wat. as jy 'n 40,000 in verliese in die vorige dag, en die volgende dag die mark kry die euro-dollar 1,3100, jy is so bly om in staat wees om te kry uit die helfte van jou poste of selfs beter maak al die posisies, en wees bly dat jy in staat is om die 40K terug in een dag. kry was (goeie werk.). Met CCcapitol ek sielkundige voor die wedstryd omdat 1,3100 Ek het een posisie handel in wins (100 pitte) 10 k in my rekening, (en in staat is om die handel te sluit as ek wil), met die rekening nou (swaai 270,000 met nie maar doeltreffende verliese), en in staat wees om my geweer te hou totdat die mark sal omkeer tot 1,3300. Op die punt van my rekening sal wees op 360,000 in wins Ja 60,000 in wins. laaste handel gemaak (1,3000) 300 pitte, 200 pitte vir die handel gemaak (1,3100), 100 pitte vir die handel gemaak (1,3200), en breek selfs vir die handel gemaak (1,3300). Wat 'n rit. Jy het fisiologies dubbel van jou pogings om te werk en te verduur jou senuwee plaas te maak, dan moet die lewe / handel easer wees. met GFT By the way laaste (Desember 2009) het ek die geleentheid gehad om 300K GFT oop, en CCCapitol Britse demo rekening, en ons het dieselfde ambagte terselfdertyd in posisie om beide rekeninge te bevestig wat ek verklaar in hierdie oorsig. Die GFT is gelikwideer in 'n kwessie van 55 dae. Die CCcapitol is tot 970458 as tot vandag. Verder, dit is wat ek van hulle vandag ontvang het. Dit het onder ons aandag gekom dat julle belangstel in die opening van 'n rekening met GFT of 'n demo rekening met ons kan kom nie. Dit is om jou in kennis te stel dat GFT jou aansoek om 'n rekening oop te maak nie, sal aanvaar en sal nie toelaat dat jy 'n demo rekening. Hierdie besluit is geneem vir ons eie besigheid redes, op grond van ons maatskappy se doelwitte, en moet nie beskou word as 'n negatiewe kommentaar oor jou persoonlike kwalifikasies om 'n rekening te handhaaf. Daar is baie sake redes waarom GFT 'n rekening kan verwerp, en GFT nie sy redes vir die sluiting van hul rekeninge of hulle al verwerp saam gesels met individue. Nina FITE Compliance Spesialis - Risiko Bestuurspan Bly weg van GFT HULLE RETAILER. NO PROFESSIONALS. THEY IS rip-off en hulle is definetely steel jou geld nie. Blind. Vriendelike Respek. MAX Ek het 'n paar rekeninge met GFT Forex, insluitend PAM Acounts. GFT039s platform vries up - veral wanneer ek wil 'n wins te maak. Hung aansoek, hardloop tyd fout, eksterne Ek don039t weet wat. GFT afgeskakel my motor handel stelsel - en dit gebeur net om my winsgewende rekening. Hulle beweer dat hulle dit dalk tegniese probleem wees en die logs versoek. Maar hul verhandelingsplatform geen logs van GFT039s hantering lessenaar aksies te stoor. Die hoof van GFT039s DD is 'n onbeskofte snob en ek is van plan om koste met die FSA in te dien. Kliëntediens was glad nie goed nie. BAIE van glip, selfs tydens stadig keer. Versprei toegeneem, selfs tydens nie vol tye. Ek het eintlik het geld saam met hulle, begin met 'n 10,000 acct. 4 maande later, onttrek 26000. Dit het 2 weke om die geld bedraad kry, hulle het gesê dit is te danke aan ambagte hoef te quotsettlequot. Ek het die ondersteuning mense vasgevang in leuens dikwels en uiteindelik onttrek my geld. Bly weg van GFT Forex. Doen jou huiswerk en kies 'n makelaar met 'n goeie rep. No Good, Goforex 2009/08/15 My algehele ambagte met hulle net nuttelose was. Dit is, op die meeste dele te danke aan my gebooie nie kry gevul vir een of ander rede. Dit is veral van toepassing wanneer dit kom by hul direkte handel. Ek het 'n gemiddelde 85 requote op my bestellings en dit is nogal frustrerend as wat jy kan dink. Sedertdien is al my bestellings hanteer direk deur 'n menslike personeel in plaas van deur hul direkte outomatiese hantering lessenaar. Dit was nie 'n oplossing nie, want teen die tyd dat iemand eintlik het tot na my gebooie, die mark het verander sodat ek steeds voortgegaan om ontslae requoted. 250 is die mini-rekening, maar met 'n mini-rekening kan jy nie aanwysers gebruik Ja, jy goed lees! Nie aanwysers glad. Nie eens die eenvoudige gemiddelde Om aanwysers wat jy nodig het ten minste 'n 2500-rekening gebruik. Die demo rekening verstryk in 30 dae en daar is geen manier om dit te hernu Dit is nêrens in hul webwerf geskryf. Maar na 30 dae wat jy net kry 'n waarskuwing: quotDemo rekening verstryk het, maak 'n regte een te continuequot. So, selfs al is hul platform, DealBook 360, is 'n baie goeie stuk sagteware wat ek beslis nie hierdie makelaar Matteo, Earnforex 2009/08/15 Ek het met GFT nou al vir sowat 'n jaar en 'n half beveel. Die meeste van daardie tyd het nuttelose was. In die laaste 3 maande of so het ek 'n paar en 'n stelsel wat begin het om winsgewend te wees gevind. Eerste GFT begin my gebooie nie vul met behulp van hul direkte transaksie. My requotes het sowat 90 van my bestellings. Van toe af elke bestelling het deur 'n mens te kry gevul in plaas van hul outomatiese hantering lessenaar. Teen die tyd dat 'n mens kyk na my bestelling die mark wegbeweeg van dit so ek gedurig kry requotes. Ek verander my styl om in en uit posisies met behulp van stop en beperk bestellings te kry. Dit vertraag my af 'n bietjie, maar steeds was waardeloos. Daarna het my nie vertraag hulle verander die verspreiding van 'n gemiddeld van 12 of 13 tot meer as 20 tot 25 by tye, insluitend in die middel van die dag. Ek het gekla, maar het saam met dit, want ek hou van die kartering pakket. Die laaste strooi was vanaand. Ek was in 'n posisie en het 'n beperking om uit te klim 2/3's van my posisie. Die mark getref die prys, maar GFT verwerp die orde te sê dat die mark vinnig en dat die markte versprei het na meer as 50 beweeg het en Theres was 20 en hulle kon nie en sou nie my bestelling te vul. Ek glo dat hierdie maatskappy neem die teenoorgestelde kant van jou handel, sodat hulle 'n finansiële intersest in jou verloor geld. Maar as jy konsekwent maak wins, wat hulle alles om jou stadiger te doen. Ek sou graag wou weet of deur nie te vul limiet bestellings is dat reg. Cris Eccles 2009/08/15 Het steel 5 figuur rekening, heeltemal. Hulle beskou die acct balans en die aantal kontrakte amp gehardloop die WKO tot / dwn twee keer om dit alles te kry. Die spykers was weg uit lyn. Hulle geen verbinding tien keer 'n dag. In ander sake het gesê die diens sy jou Ruter. Geen so Ons het twee rekenaars langs mekaar, beide nuwe en een het 'n manier amp die ander het na die ander kant. Met twee rekenaars wat jy kan sien 'n baie shhiitt gebeur teen jou rekening. Hulle is bul Ship, vertel hulle hulle Bull verladers amp hulle steeds vashou aan hul oorspronklike storie wat jy so pas bewys verkeerd te wees. Hulle weet nie skaam as 'n skelm nie sou doen. I039m bang ander co039s is dieselfde. Jose, Goforex 2009/08/15 1. Ek likwideer my posisie en dit gee 'n wins of verlies. 2. Die vereffeningsdatum is 2 dae vanaf die datum ek likwideer. 3. GFT eise ek aanspreeklik wees vir enige verlies wat hulle aangaan van die tyd wat ek likwideer my posisie is om die dag nedersetting. 4. GFT gebruik 'n handel lessenaar sodat Ek hulle beveel het nie die Interbank bereik. My wins of verlies toon onmiddellik. 5. GFT my bevel gegee om pit beweging tussen die tyd wat ek gelikwideer en die datum vir die vestiging van die Interbank lyk mees onregverdige. 6 Ek betaal GFT vooruit en GFT neem my geld op die plek daarom die dag nedersetting behoort geen invloed op my transaksie. 7. GFT het geld uit my rekening sonder kennisgewing aan hul verlies te dek omdat hulle gekies het om voordeel te trek uit die tweedaagse float. Alex Findlay, Earnforex 2009/08/15 Ek is die handel forex vir ongeveer. 9 jaar, gesien hoe baie makelaars, ek het 'n rekening by GFTuk vir 7 months. Everything is ok en ek verstaan ​​die onderstaande klagte, maar dit is soms goed vir handel soms sleg as gevolg van geldeenhede aanpassings aan gebaseerde rekening currencies. It is nie 'n scamAs n Trouens dit bewys dat hoe betroubaar makelaar GFT is. Everything is te wyte die mark toestand bereken, nie fiktiewe execution. Excellent makelaar, baie betroubaar, nadat ek ervaar REFCO bedrogspul GFT het my terug betroubaarheid te businnes. Thanks forex al GFT werknemers. Fethullah, Goforex 2009/08/15 Laaste Forex broker dra 'n hoë vlak van risiko en mag nie geskik vir alle beleggers nie. Voordat jy betrokke raak in die handel buitelandse valuta, maak asseblief jouself vertroud met sy besonderhede en al die risiko's wat daarmee gepaard gaan. Alle inligting oor ForexBrokerz slegs vir algemene inligting gepubliseer doeleindes. Ons het geen waarborg vir die akkuraatheid en betroubaarheid van hierdie inligting aan te bied. Enige aksie wat jy op die inligting wat jy kry op hierdie webwerf te neem is streng op eie risiko en ons sal nie aanspreeklik wees vir enige verliese en / of skade in verband met die gebruik van ons webwerf beskikbaar wees. Alle teksinhoud op ForexBrokerz is kopiereg en beskerm onder intellektuele eiendomsreg. Jy mag nie reproduseer, versprei, publiseer of uitsaai enige stuk van die webwerf sonder aanduiding van ons as 'n bron. ForexBrokerz maak geen aanspraak op kopiereg oor die beelde wat gebruik word op die webwerf, insluitend makelaars logo's, stock foto's en illustrasies. Forexbrokerz webwerf gebruik koekies. Deur die voortsetting van die webwerf blaai, stem jy vir ons gebruik van koekies. Lees ons privaatheidsbeleid. MT4 demo rekening Laai Probeer MT4 gratis en kry omvattende voordele Need om jou strategie te slyp voordat handel leef jou vrye Meta Trader 4 demo rekening gee jou 30 dae na die platform te verken, plus baie meer ekstras. Dit sluit in 'n volledige gebruikers handleiding, toegang tot ons daaglikse en weeklikse markverslae, daaglikse video's, ekonomiese kalender, Forex opvoedkundige video's, Autochartist handel seine en nog baie meer. Kry meer met 'n Hantec Markte Demo handel FX, Gold, Olie, CFD's op MT4 1 klik handel direk vanaf kaarte Suiwer uitvoering STP Mobile handel Free daaglikse amp weeklikse markverslae Mobile handel Stywe versprei beste diens Alle EAS aanvaar Gratis Autochartist Handel Seine en Mark verslae SIGN UP om te begin jy meer inligting besoek ons ​​toegewyde platform bladsy. Risiko Waarskuwing: Forex en CFD's is aged produkte wat kan lei tot verliese van meer as jou aanvanklike deposito dus moet jy net spekuleer met geld wat jy kan bekostig om te verloor. Maak seker dat jy ten volle verstaan ​​die risiko's wat betrokke is, op soek na onafhanklike advies indien nodig voordat daar in sulke transaksies. Klik asseblief hier om ons Risiko-Openbaringsverklaring sien. Hantec Markte gebruik koekies om jou ervaring op ons webwerf te verbeter. Deur 'n verblyf op ons webwerf gaan akkoord met ons gebruik van koekies. Jy kan hier toegang tot ons Koekie Beleid. Hantec Markte is 'n handelsnaam van Hantec Markte Beperk wat gemagtig is en gereguleer word deur die afneem Owerheid Finansiële (FCA) in die Verenigde Koninkryk. FCA Register No: FRN 502635. Hantec Markte is 'n handelsnaam van Hantec Markte Beperk wat gemagtig is en gereguleer word deur die afneem Owerheid Finansiële (FCA) in die Verenigde Koninkryk. FCA Register No: FRN 502635. Die inligting en inhoud wat op die webwerf (die inligting) jy gaan om toegang, is saamgestel en aangebied in ooreenstemming met die Britse wette en regulasies. Die inligting is nie bedoel vir verspreiding aan, of gebruik deur enige persoon of entiteit in enige jurisdiksie of land waar sulke verspreiding of gebruik in stryd met enige van die wette of regulasies van daardie jurisdiksie mag wees. Die produkte en dienste wat hierin beskryf kan nie in alle lande en jurisdiksies wees. Diegene wat toegang tot hierdie webwerf, doen dit op hul eie inisiatief en is dus verantwoordelik vir nakoming van toepaslike plaaslike wette en regulasies. Die vrystelling geen uitnodiging of werwing van besigheid uitmaak. Hantec Markte nie sy dienste aan te bied aan inwoners van sekere jurisdiksies soos die VSA, Japan, Afghanistan, Algerië, Angola, Bosnië en Herzegovina, Kuba, Guyana, Iran, Irak, Lao PDR, Myanmar, Noord-Korea, Papoea-Nieu-Guinee, Soedan, Sirië, Uganda, Jemen. 2016 Hantec Markte beperkte risiko Disclaimer. Trading FX en / of CFD's wat aged produkte kan lei tot verliese van meer as belegging is dus jy moet nie waag meer as wat jy bereid is om te verloor is. Voordat die handel moet jy heeltemal verstaan ​​die risiko's wat betrokke is en daarvan bewus wees dat hierdie produkte is nie geskik vir almal.


No comments:

Post a Comment