Sunday, October 23, 2016

Urban forex youtube

Urban Towers scalping Strategie Kommersiële lid geword Feb 2009 129 Posts urbanforex / images / stories / urbanstrategy. jpg Naam. Urban Towers scalping Strategie deur urbanforex Indicators. Blou MA tydraamwerk. 15min beskrywing. Tydens 'n tendens, wanneer die mark terug op die blou MA met ten minste 3 agtereenvolgende laer hoogtepunte (3 torings), ons gaan deur die breek van die hoogtepunt van die laaste hoog. Ok laat ek in besonderhede verduidelik 'n mens vir een. Stappe om te volg. - Die prys is bo die blou MA tendens is up - Prys is onder die blou MA tendens is af - Market terug op die rigting van die blou MA met 3 agtereenvolgende laer hoogtepunte (in 'n uptrend) - Op die breek van die hoogtepunt van die laaste kers, ons betree lank (in 'n uptrend) Handel Voorbeeld nommer 1 urbanforex / images / stories / urbanexample1.jpg Goed, wat weet ons regs af die vlermuis deur te kyk na hierdie. Ons weet die mark is in 'n uptrend omdat die mark is bo die blou MA. Die mark teruggesak na die blou lyn met 3 agtereenvolgende laer hoogtepunte (3 torings) as ons die rooi kerse bo kan sien. Volgende, ons het 'n lang by die breek van die hoogtepunt van die laaste retracement kers - wat in hierdie geval is 3 toring soos ons hierbo kan sien. Ok 1 nog 'n voorbeeld vir julle Goed, in hierdie voorbeeld, die mark was in 'n uptrend, dit het 'n 1, 2, 3 toring retrace maar dit het nooit 'n tempo op die hoogtepunt van die 3de toring het, in werklikheid, die mark het voortgegaan af en verander na 'n down tendens. Hierdie voorbeeld is om te wys dat hierdie strategie help voorkom baie valse ambagte. Ek hoop jy hou daarvan. Laat my weet as jy enige vrae het. Opsie 1 1: 1 Risiko te beloon. As jou stop is -12 pitte jou limiet moet wees 12 pitte. Opsie 2 Open 2 baie. As jou stop is by -10 pitte, wanneer jou ambagte gaan in jou guns en julle teen 10 pitte, naby 1 baie en laat die ander een lopie. Uitgang by ondersteuning en weerstand vlakke. Opsie 3 afrit by die naaste 50 of 00 vlak. Dit is sielkundige vlakke. (Maak seker dat jou uitgang is ten minste dieselfde aantal pitte soos jou stop, anders hoef te betree die handel) Opsie 4 sleep stop. Sodra in 'n bedryf, aan die einde van elke kers, plaas jou stop 1 pit onder die lae (indien in 'n koop handel). Andersom vir verkoop handel. ok hier is 'n voorbeeld. Dit moet help. (Vanaf AUDUSD 15min) Verduideliking: - Ons is in 'n uptrend (mark is bo die MA) - Ons het 'n minimum van 3 torings - Geen hele kers (oop, hoog, laag, naby) hieronder Mas was 'n verslechtering neiging toon, so was steeds goed op die uptrend - Sodra die MA word geraak deur die mark, hou ons om ons koop inskrywings op die laagste rotsvesting. - Ten slotte toring gemerk 3s hoë was gebreek, ons is nou in 'n koop handel (die wit streep) - Ons hou ons stop by die laagste dip (die rooi lyn) Met betrekking tot uitgange, gebruik jou eie metodes :-p Ek het 'n video van hierdie strategie op my webwerf, maar ek dink ek kan hê om 'n meer gedetailleerde video van hierdie strategie te skep en plaas dit op YouTube. Ongeag, hoop al die inligting gehelp. Ek sal plaas elke dag foto's van ambagte met behulp van hierdie strategie op my webwerf. Ek sal probeer en my bes doen en post op hierdie forum ook daagliks. Kom ons kyk hoe ek dit behoorlik kan verduidelik. Mark is in uptrend. Mark is nou retracing. Mark nou raak die MA bundel. Noudat die MA bundel is aangeraak, aan die einde van elke kers, ek sal my inskrywing vir 'n koop op die High van die kers te plaas. (Die kers moet 'n laer hoë as die vorige kers wees). Laat ek 'n ander prentjie saam om dit te verduidelik. Ek sal nou terug wees


No comments:

Post a Comment